Tudod amikor majd fél millió forintot kifizetsz egy nyaralásért, egész évben erre gyűjtesz, és arra vársz, hogy minél többet tölthsess az áhított helyen, akkor azért eléggé cinikusan hangzik az a duma, hogy ...Egyszerűen ezt dobta a gép...
Az a baj, hogy ez a hozzáállás ami neked van ez olyan tipikusan magyar, és jellemzi sajnos az egész szolgáltató ipart. Ha már megvetted a terméket akkor már nem vagy többet ügyfél.
El tudtam volna olyat képzelni, ami tőlünk nyugatabbra teljesen természetes, hogy ha már így kibabrált velünk a "gép" akkor mondjuk felajánlhatott volna a Best vmilyen csökkentést a következő út árából, vagy vmi kárpótlást adhatott volna. És mindjárt máshogy éreztem volna magam, nekik meg vszínű megmaradt volna ez az utaskörük is. De úgylátszik a Bestnek nagyon jól megy és mindegy hogy meg van-e elégedve velük az utas vagy sem!
Na mindegy nem offolom többet a topikot, Neked pedig kívánom, hogy következő nyaraláson ne ezt dobja majd a gép...