A DKV válaszával nincs semmi baj, nyilvánvaló hogy nem ők rágták a küszöböt a dehirnel meg a tv2-nel, hogy nyilatkozni akarnak... Mi sem állítottuk, hogy a DKV a felelős a "kommunikációs hadjáratért".
Egy dolgot emelnék ki, ami szemléletbeli változást kívánna meg:
"Itt fontos megjegyezni, hogy az utas fogalomkörbe csak az tartozik, aki az érvénybe lévő üzletszabályzatban megfogalmazott követelményeknek eleget tesz, azaz a szolgáltatást jogszerűen veszi igénybe."
Ezzel azért vitatkoznék. Ez olyan mintha azt mondanánk, hogy csak az a beteg, aki megjelent az orvosnál. Az is utas, aki épp most indult el otthonról és még ezután fogja megvenni a jegyét a buszon, meg az is utas, aki valamilyen okból lemarad egy járatról és kénytelen más módon utazni. Nevezhetjük "ügyfélnek" is, nem akarok a fogalmakon lovagolni.
Nem elég csak azokkal foglalkozni, akik a járművün vannak....