Meg van az "új" hang forrása. A kapaszkodók nincsenek rögzítve rendesen egymáshoz (a csavarnak csak a hűlt helye van meg), így a döccenőknél ez okozza a fém a fémen hangot.
Szerencsére "még" nem alváz törés.
MÁS
A járművezetők megint meg lettek fenyítve? Sokan már megint "paraszt" módon alkalmazzák az elsőajtós felszállást. pl. állok a megállóban a 2. ajtótól hátrébb kb. 1.5-2m-re de a sofőr nem nyitja ki, pedig lennének leszállók. Direkt nem állok már meg közelebb, mert azt hiszik, hogy fel akarok szállni. Ez igaz, csak egy másik járatra. A másik érdekes dolog, hogy a belvárosban alkalmazzák ezt a tetű módszert, de a kintebbi részeken, ahol jóval kevesebb felszálló van, ott nem. Mennyivel különbek azok, mint én, aki a belvárosban száll fel?
A DERKE-nek külön gratulálok a cikkükhöz, amit a haon-ról már leszedtek, a dkv köpni, nyelni nem tudott rá. :) SZÉP VOLT FIÚK! :) Ráadásul ez a teljes igazság.
(Aki nem olvasta: http://www.derke.hu/sajtokozlemenyek/debrecen_b%C5%B1n%C3%B6s_v%C3%A1ros_2013_02_12)
Le merem fogadni, hogy a bliccelők által okozott tényleges veszteség kisebb a dkv által használt hivatali személygépkocsik üzemanyag, valamint autópálya díj költségénél...
MÁS
Ha már a városban nem lehet látni trolit, akkor a dkv milyen alapon szed el pénzt tőlünk a kombinált bérletre? Egy csoffadt villamosvonal miatt fizessünk 1500-2000Ft felárat?