vanyi94 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 5941

Valaki nem tudja, hogy hétvégente mely lámpákat fogják kikapcsolni?

 

A 19-es vonalán az a mostani plussz megálló, amit meg kellene építeni max 1-2 perces, vagy még annyi idő többletet sem okozna. Jobb lenne, ha mi odamennénk, s leszúrnánk egy buszmegálló táblát, s kész a megálló. :-)

 

Az jutott az eszembe, hogyha tényleg el akarják vinni a Pallagi útról a villamost, hogy ott sétáló utcát építsenek, akkor a villamost vigyék a föld alá. Így nem kéne az utasoknek kerülni az állatkert és a stadion felé. A Leveles csárda előtt a villamos már a föld alatt mehetne, s a Klinikáknál bújna ki a föld alól. Szerintem tök jól nézne ki. S itt a megállókban lehetne peronkaput is alkalmazni, hogy a bliccelők ne tudjanak le jutni az állomásra, csak akkor jegy automatát kellene csinálja a megállók bejáratánál.

 

Mostanában szoktam este Józsa és Debrecen között utazni, s a következőket tapasztaltam. (csak a Segner térről induló és oda érkező járatokat használom) Kifelé menet két esetet tapasztaltam. Ha pontosan indul a busz, akkor a járatnak állni kell egy keveset az Alföldi nyomdánál, az Árpád vezér Ált. Isk-nál, és a Rózsás csárdánál. De ha a járat egy pár peccel később indul a Segner térről, akkor kb. 20-22 perc alatt már kint vannak a Józsai végállomásokon. Visszafelé a járatok már 20-22 perc alatt bent vannak a Segner téren. Így kellene csinálja rájuk egy menetidőt, amit olyan 20-21 óra után alkalmaznának.

 

A 34/34A járatokon egy kis figyelmességre lettem figyelmes. A régi J1-es járatok megállóiban bemondják azt, hogy az utasok az első vagy a második ajtót használják, mert rövid a megálló. Így adok egy piros pontot a DKV-nak.