koaa85
2013.02.06
|
|
0 0
6360
|
Kapcsolható öszekerekes autókban ne is keress kiegyenlítőt. Ilyen az összes pickup, meg társai. Azoknál ha bekapcsolod az öszkerék hajtást, csak alacsony sebességgel, és azt is inkább földúton tedd. Ugyanis nincs bennük harmadik difi. Ezzel nincs is semmi gond mindaddig míg ezzel tisztában vagy és nem száguldozol vele 4x4 ben aszfalton. Tulajdon képpen akkor sem történik különösebb dolog, csak azt veszed észre hogy nagysebességű kanyarban dúrja az elejét, hosszab távon, vagy megszorul, vagy törik. Ezt illik tudni ilyen autó birtokában. Kevés olyan öszkerekes autó van amiben van harmadik difi, de van, pl összes quatro audi, g merci. És bizony a g merciben is ki lehet iktatni a harmadik difit ha kemény a terep, egy harmadik difi zárral. Tehát szerintem egy háztályi ketyeróban tökéletesen mindegy hogy van e vagy nincs, mert a dolgát az azzal az írtózatos sebességel elvégzi, nem gondolnám hogy olyan tapadás lépne fel amikor is bármi törne szakadna. De ha más szinten nézzük a dolgokat, és az elmélet szerint már szükséges a kiegyenlítés ez nem hülyeség, csak hát van amikor kell van amikor felesleges. Egyébként meg ha szimetrikus derékcsuklós a kis gép akkor meg totál felesleges a difi ott nincs ilyen gond. |
Előzmény: LipiG (6356)
|
|