stihl guru
2013.02.06
|
|
0 0
6359
|
Sziasztok!Lada Niva terepváltóban van difimű,a két tengely közötti difi.Közuton dolgozik,terepen egy kis karral lezárható.Lényege,amit már előttem irtak,a két tengely hajtásának esetleges megfeszülését elkerűljük.Terepen kikapcsolható,mert ott a földön nem fog ugy feszűlni,mint épitett uton.A hidakban lévő difik azok nem zárhatóak,azok a kanyarodás miatt vannak,de ezt tudjátok ugy is.Na,ha a központi difi nincsen lezárva,akkor mindig arra megy a hajtás/elméletileg/amerre a legkissebb ellenálása van.Magyarán,szélsőséges esetben hajlamos egy kereket hajtani.Lezárt difinél,minden hidon legalább egy kerék dolgozni fog.Ha lenne a hidban is difizár,akkor már lehetséges lenne a 4x4 kényszerhatjás is. |
|