Más kérdés, hogy olyan jól sikerült, hogy a komplett pályát át kellett építtetni.
Ezt minden normálisabb helyen így csinálják. Szegeden is megtörtént, Budapesten is, még Nagyváradon is reszeltek valami a pályán, pedig az már igazán ótvar egy hálózat.
Ha meg vannak a tervek, miért nem lehetett ezeket gyártatni, akár a dkv-val, vagy más MAGYAR céggel?
Azért, mert mire felszerelsz a mai Magyarországon egy villamos építésére alkalmas gyártósort, és eljutsz egy prototípusig, az kb. 5 év és pár milliárd forint, plusz szakembergárdát is kell kerítened valahonnan. És még mindig csak egy darab villamosról beszélünk.
A Bengáli megmár akkor is vállalhatatlan volt, amikor megépítették. Szerintem teljesen felesleges egy 80 éves konstrukciót a 21. században tovább reszelgetni, főleg úgy, hogy a debreceni Bengáli állomány együttesen két fillért nem ér...