Elég szégyen ez. Tudod mi a másik? Annak idején Hevessy külön Debrecennek terveztette ezeket a járműveket. (Büszkén emlegette folyamatosan, hogy ide nem jó az átlagos tuja, ide terveztették a járműveket. Más kérdés, hogy olyan jól sikerült, hogy a komplett pályát át kellett építtetni.:) De ja vu, hogy most is ugyanezt csinálják...)
Kérdés1: Ha meg vannak a tervek, miért nem lehetett ezeket gyártatni, akár a dkv-val, vagy más MAGYAR céggel?
Kérdés2: Ha nincsenek meg a tervek, akkor ki hányta el őket, vagy miért nincsenek?
A másik ami zavar, hogy a Bengálikat a dkv készítette, azaz minden dokumentációjának meg kellene lennie. Miért nem lehetett korszerűsíteni? A középső rész "könnyen" akadálymentesíthető lehetett volna (ha jól tudom nincs ott semmilyen gátló mechanikai kialakítás), elektronikát meg olyat raksz bele, amit akarsz... Miért kell nekünk flancolni a nyugati levetett vackokkal, a teljesen alacsonypadlós kialakítású förmedvényükkel, ahol az ember a lábát nem tudja kinyújtani?
Követendő példa lehetne:
http://iho.hu/hir/onjaro-trolibuszt-fejlesztettek-szegeden-130128
Ami nagyon tetszik, hogy V187 alapra építik...