ŰTH Creative Commons License 2013.01.30 0 0 114

Én is nagyon sokat (sok autótípus sok példányát) vezettem automataváltóval az USA-ban. Az mind hagyományos bolygóműves automata volt hidrodinamikus nyomatékváltóval. Amerikai, japán és európai típusokat egyaránt. Egyik se volt jelentpősen ostobább/okosabb a Pathfinder váltóművénél. Szerintem. Illetve számomra, értsd: az én vezetési stílusom mellett. (Ami amúgy dinamikus, de lendületből autózósan, nem fék/gáz szteptáncos módon.)

A CVT váltóknál (pl. totoja hibridek - szintén sokat vezettem) vagy a robotizált váltóknál a Pathfinder automatája fényévekkel jobb.

Modern duplakuplungos automataváltós autót viszont sosem vezettem. Azok valszeg tényleg sokkal jobbak a hagyományos automatáknál, így a Pathfinder-énél is.

 

Ja igen, van még egy dolog, amiben nem penge a Pathfinder váltója: a lejtőfelismerés. Csak bizonyos esetekben vált vissza magától a motrofék hatását növelendő. De hát azrt van a manuális mód...

Előzmény: ŰTH (112)