józsika1986 Creative Commons License 2013.01.26 0 0 6102

Szép estét :)

 

nem ismerem konkrétan a ZUK váltót az UAZéból bol tudok kiindulni "azon is két kar van ami nekem van "

tehát elméletileg ellehet forgatni csak arra kell ügyelni ,hogy a nyelestengelynél v a szuszogójánál nehogy kifollyon az olaj,vagy a karoknál ...

vagy úgy megoldani az elforgatást,hogy a karok "minél magasabbra essenek ha oldalt vannak"

mert a képet ahogy nézem azon gyári beépités szerint a "tetején van"

röviden: meg lehet oldani ha más nem az olajszintet csökkenteni ,a fogaskerekek úgyis felhordanak annyit amennyire épp szükség van :)

báár nem tvagyok ebben se biztos... :s mert ha el van forditva 90,fokkal a váltó akkor a legalsó fogaskerék csoport is feljebb esik amit normál esetben belep az olaj...

és ha el van forditva akkor ha annyira lenne felöntve ,hogy épp érjen bele a fogaskerék az olajba akkor nehogy a váltókarnál follyon ki :s tehát ,jól át kell gondolni  :s

 

 

és akor most az a gond,hogy egy váltókarnak van kihagyva a hely a padlón?

akkor inkább csinálni mégegy karnak helyet és gyári pozicióban beépiteni...

egy egyszerű tolórudas megoldással a két kart egymás mellé

(szomszéd trabi motoros gépe is úgy volt megoldva ) és jó volt kb 5 évig hajtotta előtte is használtan vette!!! mondjuk 2-3 motrorcsere volt a hajtáslánchoz nem igen nyúlt hozzá , azt majdnem megvettem csak rámígértek :s

Előzmény: ati791122 (6100)