Debrecennek azért nem kell troli, mert kötöttek egy "nagyon előnyös" szerződést, és most annak isszuk a levét.
De van egy olyan elméletem, hogy ez az előnyös szerződés újrapályázás nélkül lesz még legalább egyszer meghosszabbítva 8-10 évre, mert amúgy nem hajt hasznot az itk-nak.
Pár hónap és érkezik az első CAF villamos. - Majd a TK és Nagyállomás közötti szakaszon, mert a többin nem tud közlekedni. Na jó, max. a Bem térig, de a Pálma előtti kanyar megoldhatatlan ezeknek. Amíg ezek próbáznak, addig "környezetvédelmi" okokból majd jól megpótolják busszal a villamost...
Külön kiemelném, hogy a Keviép (Fővállalkozó) a Debrecen Plazatól-Nagyállomásig újból felfogja túrni az egész belvárost, mert még jó néhány kábelt le kell fektetni!!!
Ez azért nonszensz, ha így van, hisz fel volt túrva. De remélem megint bérelnek pár Ikarust a HV-tól, így lesz alkalmunk Debrecenben is normális tömegközlekedési eszközön utaznunk!
Valaki ezt elhiszi, hogy ez alatt az idő alatt megépül, vagy hogy december 20-ra kulcsrakészen átadják???
Csak normális szervezés kérdése az egész, nyugaton képesek ennél nagyobb távolságokat is megépíteni ennyi idő alatt. A politikai döntés pedig ugyebár elhangzott...