Ezért írtam, hogy ezt Ti majd meglátjátok 10 év múlva. Én már nem...
Jaj, ilyet ne írtunk már! Bármelyikünket túlélheted! :)
Ráadásul, amíg a város önkormányzata az általa üzemeltetett céggel karöltve a trolibusz közlekedés elsorvasztásán dolgozik, addig teljesen felesleges trolivonalakban gondolkozni.
Ebben a helyzetben (is) ambivalens a DKV. Amikor rájöttek, hogy nem is jártak annyira jól az ITK-val, az első dolguk az volt, hogy csökkentsék a józsai járatokat, és visszaállítsák a 4-es trolit. Ott maguknak kedveztek, csak aztán jött a kifizetett kilométerek miatti cirkusz.
Számomra most sem egyértelmű a város álláspontja az elektromos közlekedéshez. Szerintm, ha nem lenne az ITK, már a troli-hálózathoz is hozzányúltak volna. No nem úgy, ahogy kéne, de hajlandóság van rá. Ez már látszott akkor is, amikor a 3E miatt megépítették az Ótemető utca - Árpád tér közötti "szakaszt" a nem olcsó váltóval együtt (amikor még szó sem volt arról, hogy a 2-es arra közlekedjen), meg ugye a Zákány utcai "mellékvágányt".