józsika1986 Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5917

értem nagyjábol kapizsgálom a lényeget:)

ahogy visszanéztem a képet jobban megnézve jól látom a féltengelyek felett van a "két alposvas" alatt? a váltótengely?

mert he igen akkor ebböl az állásbol a kép alapján "olyasmi megoldás mint a trabanté?"

 

na avval egyszerű a dolog ,ha olyan amire gondolok...

van ugye a "tervben lévő" tűzfal...

onnan vizszintesen egy tengelyt aminek vége meghajtva(mint a trabié)

azt a kapcsolókart ami a váltót működteti két helyen "perselyezni... " vagy csődarab bármi.. csak hogy ne mozogjon mindenfelé csak tengelyirányba és forditani lehessen (mint a trabiét)

és a végére pedig egy valamilyen vasat fixre ami mozgatja a váltón levő tengelyt :)

a tengelyre pedig... Na a legegyszerűbb ha olyasmi megoldás mint a trabié akkor megoldható hasonló elven a működtetése is :)

(a 2T trabit tudtam előre hozni) ahhoz tudom az alapján a kép alapján hasonlitani a váltó kapcsolási megoldását

annyi hogy ennél a tengely nem előre hátra van üresben hanem jobbra balra :)

Remélem tudtam segiteni ha mése akkor közösen szerintem kiagyalunk valami jó megoldást:)

 

Na igen épit az ember mindig alakit :)

és vagy jó vagy nem ha jó akkor lehet tényleg nem fogja használni az életben mire elkészül ha meg rosszat épit tuti szüksége van a gépre... "magambol kiindulva" mondjuk annyi különbséggel,hogy jó gépet még nem épitettem

 

 

 

Előzmény: nyulatkeresek (5913)