ZotyaJ Creative Commons License 2013.01.18 0 0 5768

"A körjáratoknak az a "hibája", hogy nem azonos igényű területeket fednek le. Azaz nehéz felfűzni egy hosszú "átmenő" vagy hosszú kör viszonylatra"

 

Ez a vonalvezetéstúl függ, átmenős vonalat is lehet "nem azonos igényű" területen vinni. Meg ugye attól, hogy az egyes célforgalmi irányokat hova terheled rá. 


"Ha belegondolsz az Újkert (mai 31 32) belváros kapcsolat valamennyivel nagyobb mobilitási igényt mutat, mint a Böszörményi út."

 

Tévedsz, ha a helyközid is hosszáveszed a Böszörményi úton másfélszer nagyobb az utasforgalom.

 

Olyan kevés lett az utas és olyan rendszertelen a közlekedés, hogy jelen helyzetben nem az az elsődleges probléma, hogy hol milyen zsúfoltság alakul ki.  Sokkal fontosabbnak tartom, hogy a város egészén azonos ütemű legyen a közlekedés, ne legyen olyan, hogy párhuzamos vonalvezetés esetén az egyik vonalon 20 perc a másikon meg 30 perc.... ismeritek. 

Debrecenben ideális követési időcsoport lenne: 2,5 - 5 - 7,5 - 15 - 30 - 60

 

 

Előzmény: KSKs (5754)