Az "express" járat felejtős, az utasok többsége nem a belvárosba utazik. Az első nagy leszállási hullám az Árpád Vezérnél van (Doberdó), majd a többi megállóban is rendszeres a leszálló utas. Ezeket kényszerítenéd vagy átszállásra, ami nonszensz ugyanazon az útvonalon, vagy autóba.
Ha a 31/32 járatotokat az előbb említett körjáratban járatnád, akkor az egy érvágás lenne azokkal, akik a mostani útvonalon közlekednek, mert nekik a felére csökkenne a járatok száma.
Mivel az esetek többségében vonatoznak egymás "s*ggében" - csak tudnám, hogy csinálják, amikor felváltva indulnak - akkor nem hiszem hogy olyan nagy érvágás lenne.
megérkezik Józsáról az expressz járat, azután indulna az alapjárat a Belváros irányába.
Na, erre igazán kíváncsi vagyok, hogy csinálnád meg. Ugyanaz a járat van amikor 14 perc alatt bent van, de van amikor 25 is kevés neki az Árpád Vezérig ugyanolyan útviszonyok mellett. (És itt most a "gyorsjáratról" beszélek, ami Józsa és Debrecen közt nem áll meg sehol! A "csatlakozó" busz vár erre, vagy elmegy az utasok orra előtt? (Ma ez utóbbi van bármelyik viszonylatot nézed.)