"22-es körzetben lakok, kábelnetem van."
A kábelnettel nem foglalkoztam, sajnos kábelspecifikus ötleteim nincsenek.
"A modem és a router az én tulajdonom."
Csak azért kérdeztem, hogy a szolgáltató köteles-e cserélni/konfigurálni.
"A csak a modemről csak egy eszköz lógós módszert még nem próbáltam, de ha lesz egy szabad délutánom, majd megkísérlem."
Ha úgy nem szakadozik, akkor a router a hibás, ha úgy is szakadozik és a modemnek van több internetes ETH-s portja, akkor meg kellene nézni, hogy azokon is szakadozik-e. Ha mindegyiken, akkor még lehet a modem rossz. ( Azt nem tudom, hogy kábelen mennyire cserélhetőek a modemek, de ha igen, akkor egy cseremodemmel ki lehetne próbálni. Ha a cseremodemről lógó egy eszközzel is szakadozik, akkor biztosan be kell jelenteni hibára, ha a cseremodemmel nem szakadozik, akkor valószínűleg a modem a hibás. )
Ezek elvégzése után a hibabejelentésen kívül több ötletem nincs.