atty707
2013.01.03
|
|
0 0
5555
|
Az a helyzet, hogy nem az a baj, hogy "hülyeséget ir"(unk). Az a nagyon nagy baj, hogy a volt vállalatod a kisujját se mozdítja azért, hogy normális tömegközlekedés legyen ebben a városban. Egy éve javasoltam egy megoldást (ügyfélszolgálaton iktatták is) a vonatozó 15/31 problémára. Nem került volna jóformán semmibe se. (Új menetrendek nyomtatása, megállókba kihelyezése.) Az illetékes "elvtárs" lesöpörte az asztalról azzal az indokkal, hogy nincs tervbe véve menetrend módosítás. Tudod milyen jó nézni, ahogy egy lámpaváltásban elmegy az orrod előtt mindkét busz? Után 12 perc múlva jön a következő tandem. 12 perc -10 fokban, süvítő széllel, vagy éppen 40fokban árnyék nélkül. Hétvégén ugyanez 20 perc. Mindezt 6500Ft-ért... Azt remélem elismered, hogy mindkét járat legforgalmasabb része a közös szakaszuk.
Itt legalább páran ötletelnek, és természetesen nagyon sok ötlet nem megvalósítható, inkább vágyálom kategória.
DE! Legalább próbálnak valamit tenni. Ellentétben a "szolgáltatóval". Ha egyetlen EGY jó ötlet itt napvilágra kerül, és megvalósítják, már mindenki nyer. Nyer a szolgáltató, nyer az utas. Nem ez a közös cél? |
Előzmény: picurka33 (5553)
|
|