alex_86: Ahogy az Elvirán nézem, 17:25-re értetek be, az 565-ös pedig 17:30-ra. Szóval egyértelmű, hogy arra vártatok.
Nem kellene heccelősdit játszani. Elhúzódó személyzetcsere volt az ok.
bohóckodunk azzal az IC kocsival, amely kihasználtsága a holtidőszakot is figyelembe véve eléggé alacsony.
Ha a holtidőszakban máshol menne, vagy a tárolón állna az jobb lenne?
Bevezetés előtt jobban meg kellene vizsgálni, a műszaki, technológiai stb. feltételek mellett mennyire életképes egy-egy ilyen viszonylat. Mert az egy dolog, hogy papíron működőképes egy-egy ötlet, de a gyakorlat teljesen más
Álomvilágban élsz, azt hiszed, "a vasút" az egy, egységes valami. Sajnos, nem, és pont az egyes ellenérdekelt kiskirályok miatt nem lehet fixen tervezni, a szükséges helyekre a szükséges járműveket, illetve pályás pénzeket allokálni.
Wiener Walzer: Szerintem a Hatvan-Szolnok személyeket a Hatvan Füzesabony személyeket, meg a Füzesabony Eger személyeket egy vonatként egyesítve kéne Szolnok Eger illetve Hatvan-Eger között közlekedtetni, lehetőleg ingaszerelvénnyel, így lenne , lehetne átszállásmentes kapcsolat.
Tedd oda, hogy forrás: http://itf.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=56:integralt-uetemes-menetre 8.3. pontjának utolsó bekezdése :)
vacsoravesztő: Valahogy kellene bepakolni 5-5 perc tartalékot a köfis szakaszra mert ha ez eddig nem oldódott meg akkor én nem látok rá sok esélyt, hogy ezután meg fog.
Nem a köfis rész a legzűrösebb, hanem Karcag környékén a sok kilométernyi 60-as.
Majd a vágányzárak indulások újra szét lesznek szedve.
Mondjuk egy baj van ezzel az Eger-Szolnok személlyel a jelenlegi struktúra mellett!
Ha megcsúszik 7-10 perccel a körIC (mint ahogy történt ez csütörtökön is) már nem zavarják le az egri IC előtt a regionális vonatot Hatvanig
Pedig nem lenne szabad kivenni, bele is férne viszonylag normálisan, pár perces hatvani érkező késése pedig a páratlan egri IC-nek beleférne.
inkább 30-kor küldeném Kál-Kápolna felé
És akkor hétvégén állna 1,5 órát Hatvanban, hogy továbbmenjen Szolnokra?
Vagy másik megoldás, hogy az ms-i IC-kre ráhordó személyek mennek el Szolnokig.
Ld. fentebb. A 81-es és a 82-es kétórás üteme az egri vonatokhoz illeszkednek, akkor azt is fordítani kellene.
Vagy pedig, ahogyan a cikkben is írtuk, a 81-82-esen + a 80-ason is órás személyvonati ütem kell.