vacsoravesztő Creative Commons License 2012.12.30 0 0 8027

Mondjuk én inkább a feszességtől féltem. Füzesabony-Eger a nagyon zűrös. Ez a várjuk az IC-t de közben a másik már ránk vár szemből nem túl előnyös és ezzel már rögtön ki lehet nyírni a járatot úgy hogy még Füzesabonynál jár és hol van még Szolnok.

Ezzel max. Eger felé nyírnád ki mert gondolom azt hosszabbítanád meg mindkét irányban, ami a körIC-t megvárja / a körIC-re ráhord. Eger felől az meg az IC előtt megy és ha a szembőli IC késik is ez a személyt is elveri Fa-ban lenne bőven állásidő, mire a kör meg a mögötte jövő (Pestre menő) egri IC is megelőzi!

 

Visszafele meg a mai nap is létezik a probléma, egy 7-8 perces (jellemzően körIC) késés esetén már várni kell Fa.-ban az egri IC-t Makláron meg a szembejövő személyt.

 

Ja, azt jól láttam, hogy gyarmati ingából az megy vissza ami 20 perccel előbb megjön? Mert ha igen, akkor abban jóval nagyobb rizikó van :D

 

Egyébként ha nem válik be ez az IC-projekt és az Alex86 által javasolt két normális IC se lehetséges én lehet hagynám ezeket az IC-gyorsokat sima gyorsként mondjuk napi 4-et (végül is az is ütem) és mellette meg mehetnének ezek az orszájáró személyek. Mert azért szerintem 4 normális gyorsvonatot (ha nem is 8-at) egy megyeszékhely elbír, amikor vannak olyan vonalak, ahol napi két Bz jár...

Előzmény: Cpt.Dave (8026)