vacsoravesztő Creative Commons License 2012.12.29 0 0 8019

az ellenirányú vonatot Rendezőztetni kell...

Erre azért az előző évben is volt példa.

 

(például a 'Gyarmat-Eger is működne motorvonattal).

Láttam én azért tavaly nem egyszer az Uzsgyit is késni (amíg vasárnap nem cserélték Csörgőre). Ha elveri Füzesabonyban a körIC mondjuk 15-20 perccel a szembejövő Csörgős ingát Tiszafüred felé, akkor ohaton kap az Uzsgyi 10-15 percet, nem tudom meg tudják -e 5-10 perc alatt fordítani Füzesabonyban, mert kb. annyi idő marad. Ha igen, de megint kap vagy 7 percet a körIC-től, akkor azt egy 17 perces távon már nem fogja behozni, és veri a 31-es személyt Egerben (és 7 perc késés esetén tavaj még nagyon ritkán rendezőztettek). Meg ugye ott az esetlegesen pár percet késő páratlan gyors is bezavarhatott. Bár lehet ha minden motorvonat lenne akkor a páros gyors el tudna időben indulni Füzesabonyból és akkor a páratlan gyors is felérne időben. Meg ha nem hatvanas lenne a Füzesabony - Maklár állomásköz!

 

Miért, az mennyire ütemes, hogy Hatvan-Füzesabony között összevissza jár mindenféle személy, Eger felé a reggeli, legfrekventáltabb vonat ütemtől eltérően, negyed órával korábban indul vagy hogy este a 19:07-es kimarad? Régen nem nevezhető ütemesnek, ami a 80-ason van. Amúgy ha úgy vesszük, ezek Eger felé ütemen felüli vonatok lennének, ilyenre jócskán van/volt példa az elmúlt években (Cracovia, Palóc IC, újhelyiek).

Lehet az előző hozzászólásomból nem jött le, de nekem semmi bajom nem lenne ezzel a megoldással - sőt évekkel ezelőtt javasoltam is valami hasonlót, akkor kaptam az "az ütemes azért jó, mert nem lehet különböző polgármesterek igényeihez igazítani." választ. Én benne lennék egy ilyenben, de nem engem kell meggyőznöd!

Előzmény: alex_86 (8018)