alex_86 Creative Commons License 2012.12.29 0 0 8018

Meg azért ott is erősen rezgett a léc a gyarmati ingánál. 

Korábban csak a Füzesabony-Maklár állomásköz volt túlfeszített, most viszont az egész Keleti-Eger táv. Sokkal nagyobb a zavarkrzékenység, késés esetén sokkal jobban el lehet verni az ütemes személyeket, mint amikor előttük ment a sebes. Most ha egy keresztet átpakolsz, a szembe vonatot jócskán elvered, amiatt az ellenirányú vonatot Rendezőztetni kell... borul minden.


És én évek óta ezt látom, hogy próbálkoznak valamivel (gyarmati inga, Pécs - Miskolc közvetlen IC) aztán ha jó ha nem ha valamiért nem működik akkor törlés.

Bevezetés előtt jobban meg kellene vizsgálni, a műszaki, technológiai stb. feltételek mellett mennyire életképes egy-egy ilyen viszonylat. Mert az egy dolog, hogy papíron működőképes egy-egy ötlet, de a gyakorlat teljesen más (például a 'Gyarmat-Eger is működne motorvonattal).


Ez nekem is tetszene de kifejtették már itt nekem párszor, hogy ez nem ütemes és az ütemes azért jó, mert nem lehet különböző polgármesterek igényeihez igazítani.

Miért, az mennyire ütemes, hogy Hatvan-Füzesabony között összevissza jár mindenféle személy, Eger felé a reggeli, legfrekventáltabb vonat ütemtől eltérően, negyed órával korábban indul vagy hogy este a 19:07-es kimarad? Régen nem nevezhető ütemesnek, ami a 80-ason van. Amúgy ha úgy vesszük, ezek Eger felé ütemen felüli vonatok lennének, ilyenre jócskán van/volt példa az elmúlt években (Cracovia, Palóc IC, újhelyiek).

Előzmény: vacsoravesztő (8017)