exhighand Creative Commons License 2012.12.28 0 0 245

Csak néhány tévedésed:

 

1. 

 

versenyzők kiveszik az ABS biztit ... nade nem azért, amit te írsz, hanem mert 1. ők tudnak szakaszosan fékezni, amikor kell, (helyettesítve ha nem is tökéletesen az ABSt, cserébe azért )hogy máskor meg tudjanak driftelni

 

 

közölném, hogy a driftelés tudományához nem kell sem ABS, de még fék sem....

 

Azért veszik ki, mert növeli a fékutat. punktum.

 

2.

 

amikor kanyarodna kicsit fékezés közben, akkor gyorsan nem fékez egy kicsit hogy a gördülési tapadást kihasználva tudjon kicsit kanyarodni.

 

netto baromság. A versenyző tudja mi az a tapadási kör és azon belül autózik. ennyi.

 

3.

 

Csak azért, mert a gumi gördülés melletti tapadása nagyobb, mint a csúszás melletti.

Az már csak haba a tortán, hogy mindeközben az átlag autós is tud kormányozni.

 

Fordítva. Az ABS célja a kormányozhatóság megtartása és elsősorban kamionok számára fejlesztték ki, ugyanis a kamionkerekek forgási tehetetlensége óriási. Már rág az árokban a vontatmány, mire újra forgásba hozná a vezető egy blokkolás után a fék elengedésével.

Az (lenne) a hab a tortán, hogy amig a kerék forog, addig valóban a tapadási súrládással lehetne fékezni. De mennyire kár, hogy az ABS működése közben a kerék lassabban forog, mint ahogy az út fut alatta, mégha nem is áll.

 

ezt hívják sleep-nek, aminek most akkor utána google-zhatsz.


 



Előzmény: micimacho (244)