vacsoravesztő Creative Commons License 2012.12.28 0 0 8015

Ez hülyeség. Ugyanúgy kell leközlekedtetni, mintha rendes lenne. FOR-ban igazolni kell a késéseket ugyanúgy, mintha rendes lenne. Utána meg a Start is veri az asztalt....

Akkor remélem az egri IC vasárnapi és majd a jövőbeni ilyen esetek miatti 25 percénél is verni fogják.

 

Nem Te találtad fel a spanyolviaszt,

Ezzel tisztában vagyok.

 

legkevésbé egyébként ott lehetne húzni a menetidőn. Normál esetben is eléggé feszített és már most burjánzanak a lassújelek. Szolnok-Pladány-Debrecen-Nyír között lehetne faragni valamennyit....

Én igazából arra gondoltam, hogy vagy a Keleti vagy a Nyugati fele elmozdulni egy 10 perccel. Tisztában vagyok vele, hogy mind a kettő rohadt sok vonatot érintene, más vonalakat is, félreértés ne essék. Viszont ha a körIC már most 5-10 perceket - esetenként 20-at késik akkor, amikor az ms-i IC-k még úgy-ahogy pontosan járnak - és ez évek óta így van - akkor úgy gondolom nem lehet azt mondani, hogy a jelenlegi formában ez tökéletesen működik.

 

Én úgy látom - de ez megint csak az én véleményem - hogy jelenleg a feltételek nem adottak egy ilyen hosszútávú vonat ilyen feszes menetidővel való legözlekedtetéséhez. A Pécs-Ms IC-knél ezt be is igazolódott. A legegyszerűbb megoldás - ha tartalék bepakolása a kritikus szakaszon nem lehetséges - talán a körIC kettévágása lenne és akkor eljöhetne annyival előbb Nyíregyről amennyi hiány van a pályában, de ezt úgyse fogják meglépni.

 

Egyébként sokat gondolkozom, mi lesz a jelenlegi állapot következménye? Ha a sokéves átlagból indulok ki a pálya kb. most van az "éves" legjobb állapotban, ezután csak rosszabb lesz. Így az egri személyeknek és az IC-knek borítékolható a késés (bár előbbinek csak addig, amíg a körIC nem késik 10 percnél többet), és ha az amúgy is rossz pálya miatti késésre mondjuk a körIC elengedése még rá pakol egy 10 percet, az utaselégedetlenség garantált lesz - ahogy te is írtad még korábban. Ennek egyenes ági következménye lesz, hogy nyár derekán megállapítják, nem is kell Egernek IC, de akkor hova lépünk vissza? Gondolom a gyarmati ingákat nem hozzák vissza, így megint a mindenhol megálló gyorsok fognak Eger és Füzesabony között is személyvonatozni, és visszatér a legelső verzió a 30 perces állásidővel Füzesabonyban, 20 perces várakozással az IC-re való átszállásnál, ...

 

 

Előzmény: alex_86 (8012)