alex_86 Creative Commons License 2012.12.28 0 0 8012

Ha elment volna Kálig nem előzhette volna a kör-IC helytelenbe?

Nem lehet egy IC-t "csak úgy" kitérőztetni, másik dolog, hogy szembe jött a páros IC, szóval még azt sem lehetett volna megjátszani, hogy az egri IC Abonyban a 3-ra jár, onnan helytelen vg. Kál-Kápolnáig.

Egyébként az Elvira szerint még az utána menő regionális vonat is előbb hagyta el Kált, mint az egri IC, úgyhogy lehet ott valami más probléma is volt...

Nem tudom, nem figyeltem az aznapi káli indulásokat.


Az egészben nekem az a furcsa, hogy van egy vonat, aminek 20 perc késése van, annak már úgyis "szinte mindegy", hogy kap -e még 5-öt vagy nem

Ez hülyeség. Ugyanúgy kell leközlekedtetni, mintha rendes lenne. FOR-ban igazolni kell a késéseket ugyanúgy, mintha rendes lenne. Utána meg a Start is veri az asztalt....


kíváncsi vagyok az egri személyek mikor kapják meg a csatlakozásra nem vár jelzést!

Remélem SOHA, mert lassan az egész füzesabonyi pók a darabjaira hullik és - nem is az IC-kre gondolok - mondjuk Miskolc vagy Debrecen (meg most már Hatvan) felől várja már meg azért az esetlegesen 5-10-15 percet késő személyt.... Hülyeség amúgy Füzesabonyból is órakor küldeni a hidasi személyt, Miskolcon úgyis áll 17 percet. Óra 05 (mint kezdetben) reálisabb lenne és Eger felől is biztosabb lenne az átszállás.


Valahogy kellene bepakolni 5-5 perc tartalékot a köfis szakaszra

Nem Te találtad fel a spanyolviaszt, legkevésbé egyébként ott lehetne húzni a menetidőn. Normál esetben is eléggé feszített és már most burjánzanak a lassújelek. Szolnok-Pladány-Debrecen-Nyír között lehetne faragni valamennyit....

Előzmény: vacsoravesztő (8009)