Értem nagyon szépen köszönöm!
ez számomra hasznos tanács volt :)
nekem is van egy 2e+1h sebességváltóm az egy Rasant rézsűkaszában volt lényegében egy nyomatékváltós szöghajtás :) a motor-kupplung minden kóceráj meg van hozzá én avval gondoltam épiteni gépet mondjuk igaz még távlati terv mert mostanában minden időmet elveszi az autóm (motorjavitás) , és egyéb ügyek...
és ami jó lenne ugye az én váltómba ,hogy szabvány 6 bordás TLT van elöl hátul :)
és én keresztbe épiteném tervek szerint úgy hogy a eredeti kihajtásra egy átalakitót összehozni a zsiga híddal :)
ez a váltó már át alakitottam kb 1 éve úgy hogy a motor közvetlen a váltó tetejére menjen :)
épitettem én egy egytengelyes trakit is kpl rasant lehajtással nem is volt gond csak ugye a szalagfékek nem voltak meg és :s newm tudtam irányitani ...
igy hát vissza bontottam és azért jutottam arra az elhatárrozásra ,hogy a zsiga hid a diffi végett jó lesz és 14-15 lóerőhöz elég kell hogy legyen... 
a rávaló motor :)
És itt a Rasant junior (asszem) amit közel távol lekoppintottam
