Madym Creative Commons License 2012.12.08 0 0 5360

Hatezer-sokszáz forintért a következőt kapjuk: késések, amelyek gyakran jelentősek, sorozatos járatkimaradások, korábban közlekedések, melyek szoszor szintén jelentősek, és a késésnél is károsabbak lehetnek, a csatlakozások rendszerének (ki merem mondani) teljes hiánya, rendszeresen működésképtelen, vagy hibásan működő utastájéloztatás (hol az audio-, hol a vizuális rész nem jó, gyakran egyik sem), bizonyos viszonylatokon nem megfelelő járművek kiadása (az alább olvasott 25/25 csúzli, vagy éppen a "kedvencem", a szóló 31-es), és még lehetne sorolni. Az ember, ha már ennyi pénzt kiad egy szolgáltatásért, joggal vár el minőséget. Mert a minőségi közlekedés nem csak a kényelmes, korszerű járműveket jelenti, hanem többek között azt, hogy az a bizonyos gépezet minimális hibával, olajozottan működjön, és itt elsősorban a fent említett hiányosságok megszüntetésére gondoltam. És a DKV erre képtelen. Amióta a teljes tömegközlekedést ők bonyolítják, a színvonal meredeken esik. Abban igazad van, hogy a Volánnál is akadtak lepukkant járművek, de azok nem három és fél évesek voltak, mint jelen esetben. Amúgy abban is igazad van, hogy piszok sok a szabadidőnk: személy szerint ma szabadnapos vagyok.

Előzmény: picurka33 (5318)