bár az "önműködő" hintamechanikáját nagyon utálom. Nem vagyok én kötéltáncos, hogy a troli(busz)ban megálljak a saját lábamon, mert úgy dönt, hogy kedve van meghintáztatni bennünket...
A trollinókban a tetőre pakolt cuccoknak is köze van ehez. De utazz egy Urbinoval, azok azért nem hintáznak annyira.
Helykihasználást tekintve nincs jobb az Ikarus 180/280 kialakításánál magyar körülmények közt.
Oké, de azok magaspadlósok, így nem ér az összehasonlítás. :)
Ha jól tudom, pont Ti (mármint a DERKE) javasoltátok, hogy a csuklós volvo-k harmadik ajtójával szemben a két ülőhelyet szüntessék meg (a csukló fele), de erre az volt a válasz, hogy a jármű felépítménye nem bír el nagyobb utasterhelést.
A tudatos vevő ilyenkor azt mondja, akkor köszönjük nem Önöktől veszünk járművet.