kicsikocs
2012.11.20
|
|
0 0
4181
|
Rgyébként a sebváltóról anno én leszedtem azt a szonyarészt, ami a trabi motortömbhöz rögzitette a sebváltót, igy lényegesen szimpibb volt, A nyeles tengelyhez meg a kuplungtárcsa ricnis részét használtam fel, ehhez került a sebességcsökkentő lánckerék.
Leesés ellen meg egy golyós támasszal oldottam meg a biztositását. De ha végképp ez lesz az utolsó helye a sebváltónak, akkor a nyeles tengelybe egy hornyot sikitózva lehet biztositani leesés ellen megfelelő nagyságú seeger- el. Vagy pedig a tengelyvégre hegesztett csavarral. A lényeg, hogy ne lődörögjön a kuplungtárcsa belső. Csőből pedig megoldható a "hézagolás", azaz a lánc vagy ékszij együttfutása a motoron levővel. |
Előzmény: Jonah Hex (4180)
|
|