A többi dologról is érdekeseket mondtál, így már nem annyira rémisztő ez a rendszer, egy dolgot kivéve.
Örülök, hogy sikerült egy kicsit bemutatnom a Waldorfot, de látom, hogy azt kihagytam, hogy a magnó-tiltást kissé túlzásnak érzem, legalábbis, ha valaki egyáltalán nem hallgat gépi zenét az otthonában, vagy még zenetöriből se hallgatják a klasszikusokat legalább a felsőbb osztályokban.
Még az fura nekem, hogy jó, ugyanazt tanulták kb. az ismerősödék, mint a többi gyerek az állami iskolában, de nem hiszem el, hoyg egy tanár, aki négy/két év alatt hall ilyeneket a tanárképzésen,
hogy az ember asztrál-, éter- meg stb. -testekből áll,
vagy, hogy a tanítványának volt előző élete,
meg az antropozófia más furcsaságait,
szóval nem hiszem, hoyg ettől függetleníteni tudja magát a pedagógus, és ez ne épülne be észrevétlen a munkájába is. Tehát mondhatjuk, hogy ugyanazt tanulják a diákok, csak gyakorlatiasabban? Szerintem nem egészen.