efera Creative Commons License 2012.10.21 0 0 66

Nekem olyan rossz tapasztalataim vannak, hogy senkinek sem javasolnám a választását ennek a banknak. Voltam már pár banknak az ügyfele, de ilyen szemét hozzáállással sehol se találkoztam. A megállapodással szemben nem tartották az ígért ingyenességet, a törlesztés határideje mindig ünnepnap vagy munkaszüneti nap után következő első nap, hátha megszívod, hogy nem ér oda addigra a pénz, az ügyintézés lehetetlen az irodájukban, hiába is van a városban, inkább csak hívd fel őket pénzért telefonon. Ha a bankfiókban akarod befizetni a pénzt, még meg is büntet, mert hülye kérdőívet és a legmagasabb díjat a befizetés után itt számol fel, holott ugye az ember befáradt a pénztárukhoz, vagyis közvetlen könyvelhetik. Na ilyen sincs másik banknál. Amennyiben utalásnál meg akár egy nappal később könyvelődik le a befizetett összeg, úgy 3000 forint büntetést azonnal hozzávágnak az ügyfélhez. Adategyeztetés címén pedig állandóan telefonon zaklatják az embert, még este kilenckor is képesek voltak felhívni, de ugyanakkor, mikor meg kellett volna, és háromszor is egyeztettem velük az időpontot, mikor vagyok otthon - ne a munkahelyemen intézzem már a banki ügyemet mások füle hallatára esetleg - akkor az egyeztetések ellenére természtesen újra csak munkaidőben hívtak, és enélkül meg nem zárolta a kártyámat. Szóval én örülök, hogy megszabadultam tőlük, és senkinek nem ajánlom, mert sokkal normálisabb, korrektebb bankok vannak, ahol az ügyfél a fontos és nem csak ők, az ügyfél meg kis pondró, ugráljon, ahogy ők akarják, majd ők tudják a tutit! Nagy ívben elkerülendő!!!!