Most nézrm, hogy a Hal köznél a lámpát is be akarják üzemelni... Lesz káosz bőven...
Ezt én is pedzegettem a 4824-es hsz-emben. Az a lámpa eleve úgy épült meg, hogy a buszvég felől két lámpa van, a Kossuth utca felől pedig egy. Már akkor sejtettem, hogy kétsávosítást terveznek.
Nem is ezzel van a baj, hanem az, hogy a Hal köz megálló nem csak távolabb kerül, hanem alkalom adtán még pirosat is kaphatnak a gyalogosok, tehát lehet sprintelni a mélygarázstól.
Pár perce jártam arra kocsival, nem láttam, hogy a sávok festésével foglalkoznának. Sőt, abban sem vagyok biztos, hogy a két sáv elférne a Révész tér előtt. Nem lehet, hogy az egyik sáv a mélygarázsba vezetne?
Azért építették mert "ilyen volt a pályázat" vagy mert "csak ide fért el"
Ez a "csak ide fért el" dolog nagyon sántít. Nem azzal van bajom, hogy közel van a két megálló, hanem azzal, hogy két megálló van. Azt a távot gyalog is meg lehet tenni fél percen belül, ehhez képest a menetrendben még az m3-ban is egy perc a követés. Elég lenne egy megálló, csak jól kellene elhelyezni (ez a megjegyzés a Csigekert utca - Bölcs utca távra vonatkozik, a Kenézy felé).
A trolifejlesztéses előadásról lesz beszámoló?