zetecR Creative Commons License 2012.09.11 0 0 468

Sziasztok,

 

hozzám került egy 99-es A4 b5 1.6 benzines.

Két problémám van vele:

 

1. a hőmérő műszer hol tökéletesen mutatja az aktuális értéket, hogy a 60 fokról sem mozdul el.

Állítólag már kétszer cserélték a hőmérséklet jeladót, és semmi változás.

Hogyan tudnám letesztelni, hogy a műszer-e a hibás?

 

2. Melegen eléggé össze-vissza járt az alapjárat, gyorsításkor rángatott.

Gyertyacserét javasoltak (már viszonylag rég volt), viszont közben rákukkantottam az akkura és azt láttam, hogy a bal 3 cella szinte száraz.

Rátöltöttem disztillált vizet és azóta az alapjárati vibráció szinte megszűnt, a gyorsításkor jelentkező rángatás csak a nagyon alacsony fordulatról (1500-) történő kigyorsításnál jelentkeznek, ott is csak néha 1 max 2 kicsi rántást produkál.

Klíma használta mellett viszont intezívebb a jelenség (az alapjárati egyenetlenség is).

 

Miután elmondtam a srácnak, akitől van az autó, azt mondta, hogy akksi csere után ő is tapasztalta, hogy gyakorlatilag megszűnt a rángatás, de nem akarta elhinni, hogy a kettő között van összefüggés.

 

Testprobléma lehet?

Vagy mit érdemes megnézni?