Hanem azzal, hogy a turkálások miatt már elég régóta borzolják -(most kiderült) tisztelt vezetőink- a lakosság idegeit.
Gyakorlatilag ezt ott b*szták el az igen (nem) tisztelt vezetők, hogy nem lett volna szabad engedni, hogy a teljes pályavonalon belekapjanak a munkába, majd ott hagyják évekig. "Kultúrállamban" ezt úgy csinálják, hogy szakaszokra bontják a műveletet, és ha az egyik szakasz teljesen kész van, akkor foghatnak hozzá a többihez. pl. 2 hónap a Pláza Péterfia u. részére, majd újabb két hónap a Péterfia-Dózsa szakaszra, és így tovább. Természetesen a 2 hónap hasraütésszerűen lett "megállapítva", ide behelyettesítendő egy megfelelő időszak.
Kultúrnemzetben ilyenkor a csúcson levő vezető leszűri a tanulságot, és elköszön...
Ott lehet, de mit vársz ettől a "félázsiai hordától"???
MÁS!
Szerintetek annak mi értelme van, hogy a buszban nyitva az összes ablak, illetve a tetőszellőző, de a sofőr nyomatja a klímát, mint hülyegyerek a csengőt? Azt hinné az ember, hogy ha már ennyire sz*rban van a vállalat, akkor figyelnek erre legalább az alkalmazottjai a cégnek, hogy ne pazaroljanak feleslegesen! Ráadásul több buszon is érzékeltem ezt, így nem egyedi eset.