Totál egyetértek.
A Csapó - Hatvan utcához annyit, hogy én már a tér építésekor felvetettem, hogy kéne egy aluljáró a két utca között, hogy legalább ott megmaradhasson az átmenő forgalom. Letettem róla, számolva a horribilis költségekkel. Aztán azt látom Siófokon, hogy ott meg tudták oldani a főutca alatt átvezető alagutat.
Itt bőven elég lett volna, ha a főutca első szakasza épül meg. Ehelyett még a Csapó utcát is lezárták a Fórum előtt, és tovább is akarják folytatni a Liszt Ferenc utcától a Dósa Nádor térig. Ha jól emlékszem, úgy 12-13 évvel ezelőtt beszéltek arról, hogy mélygarázs épül a Dósa Nádor téren. Hol van? Amíg nem rendezik a parkolást, hogy gondolják az autók kiszorítását bizonyos forgalmas belvárosi utcákból? Van jó példa is, pl. a Bajcsy, vagy az Arany János utcák. Mindkét helyen van parkoló, amit kedvező árban igénybe lehet venni.
Ha már a parkolásnál tartunk... Picurka hivatkozott az anyagi helyzetre, meg a ki nem használtságra. Nos, a DKV minden péntek déltől hétfő 6 óráig ingyen engedi a parkolást. Ráadásul nem kis bevételhez jutnak a többi parkolóból. A közlekedés terén miért nincs kedvezmény? Már sokszor említettem a hétvégi jegyet. 150-200 forintért sokkal többen ülnének buszra. A bevétel szempontjából pedig szinte mindegy, hogy a 350 forintos jegyár mellett üresen megy egy busz, vagy van rajta 8-10 utas, akik alacsonyabb összegért veszik igénybe a tömegközlekedést.
Csak akarni kéne, de a DKV már csak másodállásban foglalkozik a tömegközlekedéssel, a fő iparág a parkolás. Hiszen abból egy fillér veszteségük sem lehet.