jános 55
2012.08.29
|
|
0 0
3775
|
Teljesen természetes, hogy így "viselkedik" a géped. A differenciál mű abban segít, hogy tudj a járművel kanyarodni, miután a két keréknek nem azonos utat kell megtenni forduláskor ezt küszöböli ki. Véleményem szerint ha teszel alá egy difit megszűnik a gondod. Mind szállításhoz, mind szántáshoz jó lesz a gép. De ha jó a fizikumod és ezt fenn akarod tartani, nem akarsz az edzőterembe járni akkor így is jó, garantált a gyúrás a felső testre, legfőképpen a karjaidra. Minél szélesebb a nyomtáv, annál nehezebb az irányítás. Csak példaként említem, hogy láttam olyan négykerekü kistarktort mely pontosan így volt építve difi nélkül. Üresen sem akart kanyarodni, de amikor az utánfutót rátették és megrakták homokkal, csak egyenesen előre ment, nem volt érdekes, hogy a kormányt merre tekerték, még akkor sem, ha ketten álltak az elején. |
Előzmény: Gokartos (3773)
|
|