kovizsé Creative Commons License 2012.08.24 0 0 5501

Nem tudom, hogy megegyezik e a féltengely valamivel is.

De.

tesóm gépe eléggé rázott gyorsításkor.

meg lett nézve:

*kerékcentrírozás

*hátsó/első kerék csere

*féltengely csuklók felújítása belső/külső jobb/bal

 végtére is a váltóban a féltengely kihajtás fém "csillag" csere oldotta meg.

 

A motorra azt tudom mondani,hogy gyári cuccokkal próbálkozz.

a szervízekre, hogy ezek szerint se a kanizsai, se a többi nem tud megállapítani normálisan egy hibát.

itt kanizsán hiába raktak rá computert, egy légtömegmérőt hibát nem tudtak beazonosítani.

Ehhez kellett Vargamunka, és KCtuning segítsége.

Amúgy mivel ez is renault, legfőbb hiba ha kontaktokról beszélünk pl turbo nyomás szab csati, etc etc. legalább is lagunán.

 

amúgy én lehet nem vennék többet olyat,amihez renaultnak köze van.

a pk6 váltó a lagunán is fos.

így van ez a vivaron is.

fel lett csapágyazma minden, és még mindig kerreg kuplung kiengedéskor induláskor

állandóan zörög a tolóajtóban az elhúzható üveg.

a karfa racsni törésről nem is beszélve.

 

asszem' más gond most nincs is az autóval. :D :D :D

Előzmény: biglion-lord (5499)