marky-511 Creative Commons License 2012.08.22 0 0 4570

A gyalogló emberek is "ellenségei"  a DKV-nak?

 

Persze hogy azok. A járdák tehetnek róla, amiért nem szállnak róla.

 

Más:

 

Megint okoskodni fogok, de találtam egy, a jelenleginél sokkal jobb módszert a délelőtti terelésre a Virágkarnevál idején.

 

ITT lehet megnézni.

 

Indulási időket végül nem írtam. A 11-es, 41-es, 43-as, és 45-ös tudja tartani a jelenlegi menetrendjét, a 15-15Y menetrendje kérdéses (most 80 percenként, vagy óránként induljon?), a 22-24-nek egy óra körül van a menetideje, de változnak a végállomások. Lehet, pótolni fogom a hiányosságot.

 

A legfontosabb lépések:

  • Nincs kettévágás, nincs szünetelés a 23/23Y-n, nincs Attila tér, se Dósa Nádor tér.
  • Sok viszonylat kerülna a Nagyállomás felé, de nem állnának meg minden megállóban, a gyorsabb haladás érdekében.
  • Több viszonylat összevonásra kerülne, így a 23-as a 15-össel, a 23Y-os a 15Y-ossal, a 22-es a 24-essel, és az Y-os verziókkal.

 

Előzmény: Balu424 (4567)