Egy nagy baj van vele, hogy így túl hosszú a menetidő.
Akkor is hosszú volt, amikor a Doboziig közlekedtek. Így most +10 perc a 34-esnek, de valószínűleg visszajön az "áttáblázós" rendszer; bejön 34-ként, és visszamegy 36-ként, stb.
Gondolj bele, hogy ezekre a vonalakra csuklós busz kell általában
Reggel biztosan. Azon kívül nem tudom. A 35Y már a HV idejében is szóló volt, és a DKV-nál is egyre több szólót látok. Én úgy érzem, a 36Y mintájára a többi józsai járatnak is lehetne Doberdó utcai betétjárata. Azért nem a Segner térig, mert az alapjáratok elég sűrűek lesznek.
azaz 12 csuklós busz kellene, ennyi egyszerűen nincs rá
Pont csuklós lehet, hogy nincs rá, de busz az van bőven. Majd átkülédenek párat trolipótlóról :D
(Józsaiakra elég lenne 2/vonal, azaz 6)
Az az érdekes, hogy akezembe tartok egy 2001-es menetrend-füzetet. Akkor minden más volt. 90 forintos menetjegy, 3 percenként, csak csuklósokkal közlekedő 31-es, hétvégén is félóránként közlekedő 2-es és 3-as busz, 10 percenként, csuklósokkal közlekedő 19-es. Hétvégén mindig 20 perc követés, sehol a 40 perc.
Minden sűrűbben közlekedett, két területet kivéve: Bánk és Józsa.
Bánkon volt külön téli menetrend, amit később eltöröltek. A józsai buszok viszont mind félóránként indultak csúcsban, azaz 10 percenként csúcsban. Hogy lehet az, hogy a jóval nagyobb kihasználtságú időkben elég volt a "ritka" követés, most pedig nem?