Ez a "köpés" már nagyon sok utas szerint is megtehetetlen távolság
Sebaj, a Nagyállomás felé át lehet szállni a 10, 10A, 10Y, 31, 32, 42, 42Y viszonylatokra is az új útvonalról. Feleslegesen ne menjen végig egy olyan útvonalon, ahol így is túlkínálat van! Cserébe bekapcsolhatunk a tömegközlekedésbe egy olyan városrészt, amelyik már rég rászolgált erre.
akkor már inkább a 15-öst vágjuk ketté. A vonal hosszúsága indokolhatná, bár sok-sok nyugdíjas emlegetné a ötlet kitalálójának (jelen esetben nekem) az "anyukáját", hogy nem tud közvetlenül eljutni a zsibibe.
Arra sincs szükség, csak okosan kell szervezni. Már dolgozom rajta.*
Anno hiába volt szakaszhatáros a 15-ös, a 24-es kapásból hosszabb volt. Nem véletlen, hogy egy idő után inkább a 13-ast tették szakaszhatárossá.
Bár azért raknám a külső körgyűrűre a 11-est, mert így gyorsabban célba érne, nem kell a belváros jelzőlámpa dzsungelén átverekedni magát, sokat számíthat az az 5 perc is, ha a vonat indulási ideje olyan.
Itt sokkal inkább az a lényeg, hogy el legyen látva az ITS, a Veres Péter ltp, és a többi útba eső hely. A hosszabbítással a Monostorpályi út is nyerne, és a V.P. felől is lehetne a Nagyállomás fele utazni.
* Íme, a Széna tér jelenlegi ellátottsága. Csoda, hogy az utasszámlálás negatív etredményt mutat? Ilyen logikátlan követést ki bír megjegyezni?
Már dolgozok a javításon, hamarosan publikálom.
