Bontogatom a bontósat, és jó pár fura dologra lettem figyelmes.
Ott, ahol az indexrelé kattog, 3 relé is van. Kizárásos alapon az lesz az, amelyikre 42/84W van írva, de mi lehet a másik kettő? A másodikon: G.CARTIER TEMPORISATEUR 12V-Réf.02 258 Made in France felirat van. A lábai I, +, AF és egy föld. Fekete, a szokásos reléknél kicsit nagyobb kivitelű cucc, a fémszínű hengeres házú indexrelé felett volt a műszerfalban rögzítve.
A harmadik egy egész pici, hengeres alakú cucc, 3 lába van (+,-, L), A felirat SIDEA, LFM 12V-10W és 2L. Ez mondjuk szigszalaggal volt rögzítve, tehát valami utólagos csoda is lehet...
Az 1982-es GSA Specialban hátul automata övek vannak, az 1983-asban fixek. Más volt a kis csonkos első kipufogőcső is (mondjuk ez kipufogógáz.visszavezetéses model, lehet hogy annak van köze hozzá, akár még a relékhez is?).
Leszedtem az első-felső lengőkarokat is (sokra nem megyek velük már sajnos, fáradtak), de a gömböket nem lazítottam meg a gólyalábakon, most meg nem is lehet már, úgyhogy azokat majd csak flexszel fogom tudni kivágni.
Az alsó lengőkart is valószínűleg úgy fogom levenni, ha nem enged könnyen, 20eFt-os szilentre vigyázni kell (még ha nem is vadi új...).
A belsejét is rendesen bontom, a műszerfal nem volt szép, és sajnos el is volt öregedve, így néhány részletben jött ki. :-|
A kábelköteget is meg akarom menteni, jó lesz tartaléknak, de egyelőre nem sikerül még kifűznöm rendesen.
De kivettem a biztonsági öv csatlakozót is, mert az a barnában szétesett 8a vezetőoldali), nem lehet beledugni a csatot. :-)