Hali! :)
én épitettem hasonlót nagyon egyszerűen :
2T trabant komplett első futómű az első "híd" és nem kell küszködni csapszeges billenőtengellyel stb... az alvázat én 80-80szögvasbol 8-10mm falvastagságúbol , amire rögzitettem a Trabi futóművet (6db M10-es csavar) az pedig 100-as "U" vas 80cm széles az alváz csináltam hátsóhíd hajtott az egy lada híd az erőforrás pedig 2T trabant motor váltóval együtt tehát hosszában elhelyezve az egyik féltengely rögzitve az alvázhoz a másik féltengelyt elvágtam és összeházasitottam a lada kardáncsatlakozással lada kardáncsuklóval a másik vége pedig trabi maradt és igy bele ment a váltóba
az alváz hátsó részére pedig egy lada vonóhorog került , a két alvázelem közé hegesztve
Na és áttételezés pedig vígan elég ami a trabi váltóban és a ladahídban van ::) a boronát 2.-3. seb.fokkal huztam negyedgázon
utánfutó,borona volt nekem utána vagyis megvan még az egész gép egy baja van ,hogy a motort váltót vissza kellesz tenni bele jövő éven már takarmányt behordani(kb 1-2 liter/óra) közel alapjárati fordulaton ...
Motor: én hallottam már többfélét de nem tudom hogy állitólag ilyen célra dizel is legyen a VW golf 1.6 diesel motort szokták épiteni van még több tipusé csak árban állítólag ez a "legelérhetőbb" nem tudom csak hallomásbol ezt a motordolgot.
Alternáló kasza: nekem nincs hozzá de viszont elég egyszerű megoldani a Hanomagomrol ahogy ellestem tehát az alvázra két darab pl csövet felhegeszteni és a kasza csuklójánál egy tengelyt átdugni meghajtása pedig lehet végülis menetarányos tehát ami a váltóbol kijövő tengely azaz kardán arra ugy egy ékszij tárcsát rávariálni ,hogy gyorsító áttétel legyen tehát a kardán fordul egyet a kapszapengét hajtó excentert meghajtó szijtárcsa pedig 3-4-et
a kasza kapcsolást is meglehet oldani elég egyszerűen én ugy gondolom ,hogy elég jó megoldás az hogy ugy méretezni a kasza rögzítő csapjait hogy mikor fel van hajtva a kasza akkor nem hajt "laza az ékszij " ha le van hajtva a kasza akkor pedig feszes az ékszij emellett egy rugós spanolót is közbe lehet épiteni :) ez oldalkasza tehát nem a hátuljára a két tengely közt az alvázra oldhatóan rögzitve :)
(bár annyiban különbözik a hanomagé,hogy ott egy dobon van az excentertengely és onan lévvel hajtja közvetlen a kaszát...)