Nagyon nem akart a kicsike elmenni a kipufogóshoz, nullára merítette az akkut is 3 hét állás alatt (érdekes, hogy feltöltve viszont semmi fogasztást nem mérek, úgyhogy lehet hogy az új akku lett zárlatos). Előtte rendesen pörgette, nem volt baj.
De csak elvittem végül, nem mertem volna nagyobb távolságot (Bp.-Szeged) megtenni vele már, nagyon kifúj, féltem a szelepeket.
A mester csak hüledezett, és nem is mondott konkrét összegget, de a becslése elég baráti, legalábbis a kipufogóklinikás árnál jóval. Mondjuk rajtuk látszott, hogy azért mondanak annyit, hogy biztosan ne csináltassam velük. Igaz, közben a két első cső meglett a bontósból, azokat csak cserélnie kell, az Y-t kell legyártania (próbáltam utána nyomozni, nem kaptam sehol, bár amikor elmondtam, hogy mi kell, legtöbbször inkább kiutáltak volna a boltból, minthogy megnézzék, hogy van-e ilyen, vagy rendelhető-e).
Elvileg ma délutánra kész is van, nagyon kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. Az Y-on lévő rögzítőcsavar a levegőben lógott, az csörgött kis fordulaton olyan eszeveszetten, most az is a helyére kerül majd, az új Y-al.