Hát nekem 8 év és 154 500 km alatt a következők voltak:
- még garanciális időben hátsó szélvédőfűtés kapcsolója nem működött a és jobb féltengely szimmering szivárgott
- 4 évesen, kereken 100 000 km-nél szétment a termosztát háza, ezen egy esetben állt meg az autó (most már csak a módosított termosztátot lehet venni)
- 5 évesen, 120 000 km-nél kissé szivárgott a hűtő, javítás pár ezer forint lett volna, de céges autóként újat vettem
- az első féktárcsákat is ekkor kellett lecserélni, a hátsók az eladáskor is az eredetiek voltak
- fékbetétek elől 35 000 - 40 000 km-t bírtak nálam, hátul csak 90 000-nél kellett cserélni
- váltórudazatnál kissé szivárgott az olaj 6 év körül, 400 Ft-os szabvány szimering cseréjével megoldódott
- bal külső féltengelycsukló-gumiharang ment szét 7 évesen, 140 000 km-nél
- a gyári akkumulátor 7 év 2 hónapig, 142 000 km-ig bírta
- egy időben fogyasztotta a fényszórizzókat
Az autón a használat nyomai 8 évesen alig látszottak. A pedálokon volt kis kopás, meg a világításkapcsolón. Máshol nem. Klímát sem kellett utántölteni. Viszont a szervizelést mindig rendesen elvégeztettem márkaszervizben, de a fentieken kívül csak a kopóalkatrészeket kellett cserélni. 1 hónapja adtam el, új korától volt nálam. Sehol sem indult el a korrózió (pedig csillaggarázsban állt)
Nagyon megbízható, olcsón fenntartható autó.
Viszont ami a lényeg, ha 100 000 - 120 000 km-es autót kínálnak foszló bőrkormánnyal, kiült ülésekkel, kopottan, abban min. 250 000 km. van.
Zoli