RumBard Creative Commons License 2012.07.13 0 0 10901

>> Ha ugyanakkor Mojzes engedte volna az eredt ital ékvezetit mind szentélyen belül-kívül, sőt, innepnapon még buzgatott is reá, akkor miért gondolná Anna (meg ÉlI), hogy rossz asszonyhoz méltó a részegítőtől való mámorosodás...?

 

Egyszerű: mert az erjedt ital élvezete nem egyenlő a részegeskedéssel. Éli sem azzal vádolta Annát, hogy megivott egy pohár bort.

 

De tegyük fel, hogy igaz az elméleted, hogy a yayin és shekar jelenthet alkoholos és mentes italt is. Ha így áll a dolog, akkor jól elcseszte az istened Bábelnél, pont a zsidóknak nem sikerült olyan nyelvet fabrikálnia, ami képes haározott  különbséget tenni alkoholos és nem alkholos italok között, kiváltképp a Bibliában, ha ez annyira fontos kérdés!  Mivel az összes többi nyelvnek ez könnyedén megy (persze a zsidóknak is csak a te elméleted szerinted nem),  ez egy mindenható csak szándékosan szúrhatta így el.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Tafkó Birgut (10858)