(Nem tudom, mit nem csinálok jól, ez a topik mintha nem is létezne, nem jelenik meg sehol, úgyhogy magamat idézem, hátha, mondjuk van még időm bőven:)
"Kedves fórumozók,
40-60 oldal terjedelmű dolgozat technikai kivitelezéséhez szeretnék tanácsokat begyűjteni.
Szeretném kihasználni a word-ben rejlő lehetőségeket, szeretnék minimális erőbefektetéssel maximális formázhatóságot (akár utólag is), és persze szeretnék szép végeredményt.
Egész biztosan szükség lesz tartalomjegyzékre, sorszámozott címsorokra, irodalomjegyzékre, ábrajegyzékre, lábjegyzetekre.
Az a kérésem, hogy osszátok meg a jó gyakorlatokat (mivel érdemes kezdeni az alkotást, mire kell figyelni pl. hivatkozásoknál stb.), az idegesítő vagy utólag nehezen módosítható - ezért kerülendő - típushibákat, tipográfiai megszívlelendőket."
Formai kikötésekről nem tudok, tehát elvileg annyi a központi elvárás, hogy normálisan nézzen ki. (Itthon jutányos árú MS Office2007 van, otthoni felhasználásra, nem vettem észre, hogy kevesebbet tudna, mint a teljes verzió, de attól még előfordulhat.)
Előre is köszönöm.