atty707 Creative Commons License 2012.07.07 0 0 3863

Meg próbált elküldeni a [CENSORED]-be, de nem sikerült neki. :)

Én régebben hetente küldtem a leveleket az ügyfélszolgálatra a különböző hiányosságok miatt, természetesen a sablondumát kaptam. (Konkrét adatok miatt... bla bla bla - minden esetben ott volt a dátum, járatszám, időpont, rendszám). Így meguntam a velük való értelmetlen levelezést, megpróbálok magasabb szinteket támadni.

Volt olyan, hogy az egyik CIVIS18 "kakasülő"-jénél levő kapaszkodóból hiányoztak a csavarok, gyakorlatilag fél méteres lengései voltak. 3 vagy 4 levelet küldtem az ügyfélszolgálatra, természetesen válaszra sem méltattak. Ekkor szóltam a járművezetőnek, aki megköszönte, hátrajött velem ellenőrízni, majd másnapra ki volt javítva.

Természetes, hogy nem mindegyik DKV sofőr gonosz, és HV-s angyal! Nekem is volt több kellemes emlékem a DKV-s sofőrökkel kapcsolatban. De egyre több a negatív érzésem. Nem korfüggő, hogy melyik sofőr "kedves" az utasokkal, és melyik nem. Én például a középkorú korosztályból tudok példát mondani "rendes" sofőrre. De emlékeimben még erősen él Antal Laci bácsi, akit amíg vezetett mindenki szeretett, és megbecsül még most is. 

Sajnos nagyon sok fiatal sofőr rally autónak képzeli a buszt, és így is vezet. Pár volt HV-s sofőr tudja igazán jól kezelni ezeket a buszokat, náluk tapasztaltam a legkevesebb rángatást, fék "pumpálást". Én nem szórakozni kívánok a DKV alkalmazottjaival (ahogy a HV-sekkel sem), hanem azt szeretném, hogy  a pénzemért A pontból B pontba a lehető leggyorsabban, és legbiztonságosabban vigyenek el. 

Ha valaki nem bírja elviselni azt, hogy emberekkel kell dolgoznia, akkor menjen állatidomárnak, vagy kamionsofőrnek!

Szóló alfának a kapaszkodói már nem csak festékhiányosak. Volt olyan is, amely "kirohadt" a helyéről... 3 év alatt???

Előzmény: marky-511 (3860)