Ez igen...
Jól összeszedted! Előttem már sok minden homályos. Gyűlöltem ott lenni - talán azért felejtettem sokat.
Most hogy így leírtad magad, azt hiszem meg vagy.
Az ágyam helyére is jól emlékszel...
A csillagmotor - én úgy emlékszem 9 hengeres volt, de lehet hogy neked van igazad!
A két lepottyant gép közül az egyiket láttam mikor behozták: úgy nézett ki mint egy nagy összetört zöld tojás. Még most sem tudom elképzelni hogy az a gép ezek után még repült.
A benzintan hivatalosan talán 580 literes volt. Egy-egy alkalommal 300-450 liternit tankoltunk. Olajból egy repülés alatt némelyik képes volt megzabálni 7-8 litert.
A másfél év alatt pont 20-szor helyettesítettem őrt, hogy hányszor voltam nyűgöző a fene tudja már.
Kb az utolsó 10 napban nem borotválkoztam, ugyanis volt egy előfelvételis EÜ katona, akinek mint villanyszerelő, elvégeztem egy kis munkát a gyenguszon és ezért cserébe írt nekem felmentést :) Vele egyébként mai napig megmaradt az ismeretség. Nem messze lakik tőlünk és itt a kerületben háziorvos. Persze azért közvetlenül leszerelés előtt lekapartam a több napos szőrt, mert magam sem tartottam illendőnek a fizimiskámat ehhez az alkalomhoz...