lionsdalez Creative Commons License 2012.05.31 0 0 141

Azt nézd meg, hogy a karbi mennyire fixen van rajta a szívócsonkon? Az a jó, ha egyátalán nem mozog és megvan hozzá minden tömítés, vagyis ahogy rádugod a csonkra ott kell lennie egy kis gumigyűrűnek meg egy ilyen henger alakú műanyagnak! Meg kéne még nézni azt is, hogy mennyire csöpög a karbid, ha nyitva van a benzincsap és nem járt a motor! Az a jó, ha nem csöpög! Hogyha ez így stimmel, akkor meg kéne nézni a kompressziót a blokkban! Erre van egy szerszám, amit a gyertya helyére kell becsavarni, megpörgeted a dugót és kiírja, hogy milyen kompresszió van a hengerben... ha nincs ilyened, akkor autószerelőtől vagy valami hasonló embertől kérhetsz! ha 6 alatt van, akkor az már nagyon rossz...asszem ilyen 10-12 az elég jó, de ebben nem vagyok biztos! Ezt csak azért tudom, mert a haverom ekóját egy öreg motorszerelő fószer újragyűrűzte és utána faszán járt, előrre neki is ilyen szar volt... sok sikert... ez egy ilyen dolog ez a suzuki eko, hogy hatalmas szopás rájönni a problémára, mert ezer dolog lehet, de ha sikerül megcsinálni, akkor meghálálja!

Előzmény: suzuki rider (140)