bpi-211
2012.05.05
|
|
0 0
10794
|
Szerintem csak pár kritikusabb időszak volt, amikor többet kellett várni, de érdekes, hogy nekem pár év alatt csak néhány emlékezetesebb szivatós eset maradt az emlékeimben. Pedig használom a vonalat reggel, délelőtt, délután és este is. Pont ahogy írod, sok kocsi van kint, így ha kiesik még akár 3 db is, még az sem okoz olyan nagy káoszt. De a tartalékok is egyből jöttek sűríteni, ha annyira gázos volt a szitu. De oké, legyen kevesebb műszaki hiba, de minek, ha megbízhatatlanabb az egész rendszer?). A végére reagálva, tegnap pont egy ilyen szépen pakolgatom vezérrel jöttem, az esti ritkább követésnél már a Sasadira -3 percel érkezett Budaörs felé. Aztán a körforgalmakba úgy esett be, hogy a kijárati íven jött a fékezés (van ezekben retarder? mert mindegyik durván buktat), meg a visszaváltás, az egyik megállóban kicsit odacsukta az utast és már indult is (ajtófék sincs bennük?). A BKV-s kocsik a ritkább követéses időszakokban szinte mindig percre pontosan voltak ott, ahol kellett. Úgyhogy továbbra is a 260/415 a jobb. Én ezzel befejeztem ezt a témát, remélem minél előbb visszaáll a régi állapot. |
Előzmény: ymuh (10792)
|
|