Törölt nick Creative Commons License 2012.05.05 0 0 681

így szembetűnőbb az eltérés a két bozontér közt.

 

 

 

    set_view_polarKR(70,40,0.05,vec3(0,-250,0));
    
    

    float c=1;
//    float v=0.999973*c;//gamma~137
    float v=0.9*c;
    float gamma=1/sqrt(1-v*v/(c*c));
    float x1,t1,x2,t2;
    
    for(int ii=0;ii<32*10;ii++)    
    {
        float fi3=ii*M_PI*2/32.0;
        
        float ti=(float)ii*60.0;
        vec3 p0=vec3(0,ti,0);
        vec3 p1=vec3(700.0*cos(fi3),700+ti, 700.0*sin(fi3));
        vec3 p2,p02;

        
        x1=p1.x;
        t1=p1.y;//ido
        x2=(x1-v*t1)*gamma;
        t2=(t1-v*x1/(c*c))*gamma;
        p2.x=x2;
        p2.y=t2;//ido
        p2.z=p1.z;
        
        x1=p0.x;
        t1=p0.y;//ido
        x2=(x1-v*t1)*gamma;
        t2=(t1-v*x1/(c*c))*gamma;
        p02.x=x2;
        p02.y=t2;//ido
        p02.z=p0.z;
        
        vonal3d(p0,p1,  255,0,ii);
        p2=p02+normalize(p2-p02)*1700.0;
        vonal3d(p02,p2,  255,255,0);
    }